Головна » 2018 » Березень » 15 » Cемінар-практикум вчителів фізики
15:42
Cемінар-практикум вчителів фізики

  

  15 березня  в школі відбувся районний семінар-практикум вчителів фізики з теми «Інтеграція природничих дисциплін як один із засобів формування життєвої компетентності учнів на уроках фізики».

      Вирішуючи проблемне питання семінару, Херсоненко Ірина Павлівна, вчитель фізики, в теоретичній частині розповіла про інтеграцію предметів у сучасній школі як один із напрямків активних пошуків нових педагогічних рішень, що сприяють розвитку творчого потенціалу  педагога з метою більш ефективного впливу на учнів. Цікавою та насиченою була розповідь вчителя про впровадження елементів STEM-освіти на уроках фізики  — категорії, що визначає педагогічний процес як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів

  В семінарі-практикумі брала участь заступник директора з НВР Правдива В.К. Були обговорені питання  про можливість використання пілотного інтегрованого курсу «Природничі науки» з 01.09 2018 року. Учасникам семінару було надано роз’яснення про  можливість комбінування навчальних предметів Типового навчального плану для 10-11 класів при складанні навчального плану  закладу загальної середньої освіти.

   В рамках семінару пройшов   урок в 7 класі за темою «Атмосферний тиск, вимірювання атмосферного тиску. Барометри», на якому Херсоненко І.П. через вдало підібрані форми роботи з учнями та інтерактивні методи навчання, зуміла  в доступній та цікавій для сприймання формі подати новий матеріал та закріпити його, активно використовуючи міжпредметні зв’язки та елементи інтеграції навчального матеріалу  природничих наук.

Мотивація навчальної діяльності учнів була розкрита вчителем через зв’язки навчального матеріалу з сучасністю, життєвим досвідом учнів, через спонукання та розвиток зацікавленості учнів про можливість  використання отриманих знань у повсякденному житті та  пояснення явищ оточуючого світу з наукової точки зору. Протягом всього уроку учні перебували у постійній зацікавленості, бажанні отримати кінцевий результат. Співпрацюючи в групах,  учні самостійно провели досліди  практичного використання атмосферного тиску, демонструючи та пояснюючи дію різних пристосувань: піпетки, ліверу, гумової груші, присоски, шприца, пластикової соломинки.

 

Цікавим та насиченим був захист  творчих проектів учнів з теми «Атмосферний тиск. Барометри.», під час якого учні продемонстрували не тільки якісні знання теоретичного матеріалу, а і створили для присутніх умови розвитку уяви, спостережливості, логічного мислення, пам’яті та    можливість сформувати «здатність навчатися упродовж життя».

 


 

 

 

Просмотров: 368 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]