Головна » 2018 » Грудень » 6 » ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД НУШ
13:55
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД НУШ
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ – ШЛЯХ ДО ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ УЧНЯМИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ

«Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя», - писав     В.О.Сухомлинський.
Саме ці слова великого Педагога стали провідною ідеєю засідання районної творчої групи вчителів перших класів НУШ, яке було проведено 05 грудня на базі Кілійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2. 
Керівник творчої групи Правдива В.К.  - заступник директора з НВР, вчитель вищої категорії, вчитель-методист разом зі своїми креативними вчителями перших класів: Грековою Н.Д. та Ігнатьєвою А.О. поділилися власним досвідом роботи та творчими надбаннями з проблеми інтегрованого підходу в навчання першокласників нової української школи.
Слухачі творчої групи відвідали урок «Я досліджую світ» за темою «Професії моїх батьків» в 1-А класі, на якому через інтеграцію знань з навчання грамоти, математики та самого курсу «Я досліджую світ», виконуючи різні цікаві творчо-пізнавальні та проектні вправи, вчитель Ігнатьєва А.О. зуміла викликати інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей. Доктор Айболіт разом зі своїми пацієнтами – лісовими тваринами під час імпровізації візиту до найдобрішого казкового лікаря в світі, «журналіст – учень», який наживо брав інтерв’ю у присутніх гостей на уроці сприяли первинній професійній орієнтації дітей, формуванню їхньої готовності до творчої самореалізації. Творчій колективний колаж «Ким працюють мої батьки?» надихнув учнів на активне спілкування, взаємодію та співпрацю з однолітками, вчителем, дорослими.

Разом з героями казки «Рукавичка» учні 1-Б класу (вчитель Грекова Н.Д.) розв’язували приклади та задачі у межах 10. Діти із задоволенням виконували різні завдання від героїв казки, допомагали зимуючим пташкам, будуючи із LEGO маленькі годівнички та збираючи насіння та інший корм для красенів – снігурів, горобчиків та синичок. Провідна виховна ідея уроку – «Творити ДОБРО дуже легко» була реалізована Грековою Н.Д. через різноманітність нестандартних прийомів роботи на уроці, інформаційно-комунікаційні технології, які влучно виховували пізнавальний інтерес не тільки до вивчення математики, а й до пізнання цілісної картини Світу. 
Наші першачки, незважаючи на кількість присутніх вчителів із різних шкіл, працювали, як завжди, із великим задоволенням, цікавістю та добрим настроєм, розкриваючи перед дорослими свої індивідуальні та творчі здібності.

  Активна тренінгова робота вчителів під час заключного етапу засідання творчої групи сприяла збагаченню знань вчителів 1-х класів з інтегрованого навчання у світлі впровадження змісту нового Державного стандарту початкової освіти, ролі інтеграції у формуванні ключових та предметних компетентностей, наскрізних вмінь в учнів початкових класів, підвищенню їх фахового рівня та педагогічної майстерності.
  Разом із керівником групи Правдивою В.К. учасники засідання ділилися своїми ідеями щодо реалізації тематичних днів у школі, на прикладах показували переваги інтегрованого навчання у школі, виявляючи свою креативну активність, спонукаючи своїми практичними діями до пошуку нестандартних шляхів реалізації інтегрованого навчання.

Інтерактивна вправа «Я хочу дізнатися» допомогла колегам обговорити ті питання, на які сьогодні вони не знайшли відповіді, з метою їх подальшого опрацювання. 
  Дяку
ємо всім своїм колегам за креативність, позитивні емоції та задоволення від конструктивного спілкування. Творчої наснаги та цікавих ідей всім Вам, коллеги, у подальшій роботі з унями, батьками та колегами в Новій Українській школі.
Просмотров: 314 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]