Головна » 2016 » Березень » 10 » Педагогічна рада
13:56
Педагогічна рада

Учитель живе доти, доки вчиться;

щойно він перестає вчитися,

у ньому помирає вчитель.

К.Ушинський

  Саме цим висловлюванням великого педагога 29 лютого розпочалося чергове засідання педагогічної ради школи за темою : .«Майстерність вчителя – вияв творчої активності особистості педагога в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти».

У час розбудови української національної школи проблема формування активної творчої особистості є досить актуальною. Центральною фігурою навчально-виховного процесу є вчитель. Саме від його професійної підготовки, кваліфікації, творчої майстерності залежить організація навчання, ефективність кожного уроку.

          Як стати гарним учителем? Що для цього потрібно? Талант? Можливо, й талант. Мистецтво? Так, і мистецтво. Майстерність? І майстерність також. Усе це правильно. Але й майстерність, і талант - це на 99% наслідки наполегливої праці.

         На всі ці питання  педагоги школи шукали відповіді через активні форми роботи. Працюючи в групах,  вчителі складали «портрет невдалого і неуспішного вчителя, вказуючи на його помилки і причини такого становища», описували  «вчителя успішного» і створювали  його портрет з перевагами, завдяки яким він стає успішним, від імені Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України запропоновували  щось нове щодо структури, змісту освіти, методів і прийомів навчання, поглядів на урок, ролі вчителя в процесі набуття учнями знань.     

           

  Від  професійної підготовки вчителя, кваліфікації творчої майстерності залежить організація навчання, ефективність кожного уроку. Педагогічна вправа – «мозковий штурм»,  допомогла вчителям школи визначити аспекти ефективності сучасного уроку, які залежать від учителя.

        «Яким  же  чином можна зробити кожен урок більш ефективним, які чинники впливають на це?». На ці питання давали відповіді найобізнаніші вчителі школі, справжні майстри своєї педагогічної справи:  Журкова Н.В., Херсоненко І.П., Полякова О.П., Генчева Н.П.,  та молоді, але перспективні педагоги школи :  Панчина О.С., Стахі В.С.

        В своїх виступах всі педагоги ділилися своїми наробками, творчою майстерністю, зернинами  педагогічного досвіду,  що допомагають  зробити кожен урок  сучасним, цікавим та творчим в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти. 

         Вправа "Педагогічна майстерність" допомогла учасникам педагогічної ради розв’язати декілька педагогічних ситуацій, провідною ідеєю яких була  професійна компетентність учителя, що обумовлює його педагогічну майстерність.  На думку А. Макаренка, педагогічна майстерність — це знання особливостей педагогічного процесу, уміння його побудувати та привести в рух. За глибоким переконанням А. Макаренка, оволодіти педагогічною майстерністю може кожен педагог за умови цілеспрямованої роботи над собою.

     «Чим більше ми, вчителі,  розвиваємо й удосконалюємо себе, чим повніше реалізуємо свої можливості, тим цікавішими стаємо для своїх вихованців, тим вагомішим стає наш внесок у спільну діяльність», - підкреслила  заступник директора з навчально-виховної роботи Правдива В.К

      Директор школи Онищенко Д.І., підсумовуючи доповіді педагогів школи, наголосив на тому, що сьогодні , звичайно, навіть у найуспішнішого вчителя були і  є  кризи і поразки та ті факти, які ставлять вчителя  у глухий кут.  Але не той вчитель успішний, який не припускається помилок, а той, хто зробивши помилку, не опускає руки, а проаналізувавши їх, зміг прийняти і вдосконалити їх у своїй творчій роботі з учнями.

     Засідання педагогічної ради пройшло в діловій та конструктивній формі.

Просмотров: 454 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]