Головна » 2017 » Листопад » 27 » Педрада
16:19
Педрада

Засідання педагогічної ради (23.11.2017)
"Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм та технологій виховної роботи. Впровадження концепції національ-патріотичного виховання як запорука формування духовного-морального і творчого учня"

     


    Під час проведення педагогічної ради було наголошено  на тому, що нова українська школа буде робити  акцент на формуванні  у дитини  ціннісних ставленнь і судженнь, які слугують базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії з суспільством. 

     Виховний процес є і буде невід’ємною складовою всього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності.

Освітній процес   в сучасному розумінні охоплює навчання, виховання і розвиток.     Перед педагогічним колективом стоїть  мета   виховувати не лише відповідальність за себе, а й за розвиток і добробут країни та всього людства.

Результативність національно - патріотичного виховання великою мірою залежить від того, наскільки ті чи інші форми й методи виховної діяльності стимулюють розвиток самоорганізації, самоуправління учнів.

    Творчість учителя початкових класів особлива: вона запалює в дитячому серці вогник допитливості, викликає інтерес до навчання, до виховного процесу, робить його внутрішнім, постійно діючим стимулом.

Своїми наробками патріотичного виховання молодших школярів у своєму виступі поділилася вчитель початкових класів Кривенко Алла  Іллівна

    З метою впровадження технології патріотичного виховання у виховний процес загальноосвітньої школи, для реалізації програми  виховання молодших школярів  вона склала невеличкий перелік  виховних заходів - програму з патріотичного виховання молодших школярів, яку доповнює кожного року.

Цей перелік заходів складений  таким чином, що в ньому має місце висока концентрація найактуальніших проблем виховання; процеси, які відбуваються при цьому, найкраще відбиваються події реального життя, а їхнє розв'язання відбувалося з урахуванням рекомендацій останніх досягнень психолого-педагогічної науки та практики.

  Особливою умовою в роботі з реалізації визначених завдань (за рішенням педагогічної ради) стало застосування технології наскрізної дієвості по формуванню патріотизму, яка охоплює увесь контингент школи від 1 до 11 класу. Саме вона спроможна перетворювати почуття в конкретні справи і вчинки на користь Батьківщини і держави.

  Досвідчений  класний керівник 8-Б класу Херсоненко Ірина Павлівна вважає, що національно – патріотичне виховання – одне з головних завдань класного керівника та вчителя.

    У своєму виступі класний керівник поділився найефективнішими формами та прийомами  робот з учнями середніх класів.

   Дєткова Світлана Олександрівна ознайомила присутніх з  сучасними  підходами та методами у національно- патріотичному вихованні та з історико-порівняльними методами проведення класних годин.

   Наприкінці  засідання педагогічної ради колектив вчителів школи дійшов висновку, що використання різноманітних форм та технологій виховання реалізується через  планомірну виховну діяльність, спрямовану на формування у вихованців почуття патріотизму, включає розвиток любові до Батьківщини, національної самосвідомості й гідності; дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій внесок у долю батьківщини; інтерес до національного спілкування; прагнення праці на благо рідної країни, її народу. 

Просмотров: 397 | Добавил: pravik | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]