16:19 Педрада | |
Засідання педагогічної ради (23.11.2017) "Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм та технологій виховної роботи. Впровадження концепції національ-патріотичного виховання як запорука формування духовного-морального і творчого учня" Під час проведення педагогічної ради було наголошено на тому, що нова українська школа буде робити акцент на формуванні у дитини ціннісних ставленнь і судженнь, які слугують базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії з суспільством. Виховний процес є і буде невід’ємною складовою всього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Освітній процес в
сучасному розумінні охоплює навчання, виховання і розвиток. Перед педагогічним колективом стоїть мета
виховувати не лише відповідальність за себе, а й за розвиток і добробут
країни та всього людства. Результативність національно - патріотичного виховання
великою мірою залежить від того, наскільки ті чи інші форми й методи виховної
діяльності стимулюють розвиток самоорганізації, самоуправління учнів. Творчість учителя початкових класів особлива: вона запалює
в дитячому серці вогник допитливості, викликає інтерес до навчання, до
виховного процесу, робить його внутрішнім, постійно діючим стимулом. Своїми наробками патріотичного виховання молодших
школярів у своєму виступі поділилася вчитель початкових класів Кривенко Алла Іллівна З метою впровадження технології патріотичного виховання у
виховний процес загальноосвітньої школи, для реалізації програми виховання молодших школярів вона склала невеличкий перелік виховних заходів - програму з патріотичного
виховання молодших школярів, яку доповнює кожного року. Цей перелік заходів складений таким чином, що в ньому має місце висока
концентрація найактуальніших проблем виховання; процеси, які відбуваються при
цьому, найкраще відбиваються події реального життя, а їхнє розв'язання
відбувалося з урахуванням рекомендацій останніх досягнень
психолого-педагогічної науки та практики. Особливою умовою в роботі з реалізації визначених
завдань (за рішенням педагогічної ради) стало застосування технології
наскрізної дієвості по формуванню патріотизму, яка охоплює увесь контингент
школи від 1 до 11 класу. Саме вона спроможна перетворювати почуття в конкретні
справи і вчинки на користь Батьківщини і держави. Досвідчений класний керівник 8-Б класу Херсоненко Ірина
Павлівна вважає, що національно – патріотичне виховання – одне з головних
завдань класного керівника та вчителя. У своєму виступі
класний керівник поділився найефективнішими формами та прийомами робот з учнями середніх класів. Дєткова Світлана Олександрівна ознайомила присутніх з сучасними
підходами та методами у національно- патріотичному вихованні та з історико-порівняльними методами проведення класних годин. | |
|