Головна » 2018 » Лютий » 27 » Педрада
14:54
Педрада

                 ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ (26.02.2018 року)

«Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників навчально-виховного процесу».

Якісна освіта стає сьогодні визначальним чинником світового розвитку, однією з обов'язкових умов успішного існування будь-якої країни. XXI століття є "епохою змін”, що вимагає від закладів освіти генерування та реалізації нових ідей та освітніх проектів школи нового тисячоліття – Нової української школи. А Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. 
Такими агентами є вчителі Кілійської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2: творчі, ініціативні, постійно прагнучі до самовдосконалення. Підтвердженням цього стала педагогічна рада «Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця педагога з учасниками освітнього процесу». Адже інноваційна діяльність учителя є основою педагогічної майстерності, професійного зростання. А головне - вчитель є невідємним учасником творення компетентно розвиненої особистості, інноватора, патріота.

Чергове засідання педагогічної ради відбулося у формі вернісажу думок, під час якого були застосовані різні інтерактивні та тренінгові педагогічні вправи : «Очікування», «Криголам», «Маю свою думку»(асоціації), «Я так вважаю, «Цікаві питання» та ін.., які дали змогу педагогічним працівникам поглибити знання про зміст і сутність якісної освіти – стандарту нового покоління, проананалізувати  готовність вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності, створити узагальнений «професійний портрет» сучасного, компетентного вчителя,   визначити методи формування ключових компетентностей учнів.

 

Метою школи є створення системи максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-етичного, естетичного, фізичного розвитку випускників на різних етапах становлення особистості.

Разом з психологом школи Сілаковою А.В.  вчителі  створили модель випускника школи як творця власного життя, визначили чинники формування  компетенцій та компетентностей, колективно виробили критерії ефективності сучасного уроку, що залежать від учителя.

 

 Сьогодення вимагає від школи виховання життєво компетентної креативної особистості, здатної реалізувати себе в умовах динамічного розвитку світу. Але щоб виховати світлу, красиву Людину, сучасний вчитель має усвідомити всю благородність та серйозність свого призначення, бо учень – маленький Всесвіт, до якого треба шукати дорогу і розумом, і серцем.

Своїм досвідом роботи, наробками та цікавими прийомами роботи з учнями різних вікових категорій поділилися вчителі школи : Гришаєнко О.О., Герладжи Н.Ф., Полякова О.П., Дєткова С.О., Коряковська С.А., Панчина О.С., Гагауз Ф.І.

 

Наприкінці  засідання педагогічної ради колектив вчителів школи дійшов висновку, що навчальний заклад зобов’язаний не лише давати ґрунтовні знання для оволодіння майбутньою професією, а й гартувати волю  учня, виховувати в нього високі моральні якості, прагнення до самоосвіти й пошуку.

А творчий учитель мусить пам’ятати, що навчально-виховні технології мають відповідати викликам часу, орієнтуватися на прогресивні педагогічні досягнення, ідеї, культурні проблеми людства, нації, формувати в дітей основи моральності, духовної культури; сприяти реалізації парадигми сучасного навчання й виховання, творчій самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

Просмотров: 931 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]