Головна » 2018 » Грудень » 22 » Педрада
13:21
Педрада

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ЦЕ ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ

  Реформа системи освіти, відповідно до Концепції Нової української школи, передбачає системну трансформацію цього державного сектора, головна мета якої – досягнення нової, високої якості освіти на всіх рівнях. Якісна освітня система передбачає створення такої школи, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати ці знання у житті. 
 Сьогодні школа має бути відображенням змін у суспільстві навколо нас. Фахівці з різних країн можуть збиратися в якійсь країні чи місті Х, обговорити найважливіші проблеми, виробити концепцію та роз'їхатися в різні боки світу знову. Це саме має працювати і в школі, у якій важливо навчити дітей комунікувати між собою, працювати у команді й розробляти спільні програми. Школа — це мініатюрна копія суспільства, життя у якій має базуватися на принципах саморегуляції. Навчання має бути цікавим, а не примусовим. Кожен має знайти свою форму навчання, використовуючи інструменти формальної, неформальної та інформальної освіти.
Саме ці питання стали предметом обговорення педагогами Кілійської ЗОШ № 2 на черговому засіданні педагогічної ради закладу освіти «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ЦЕ ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ»

Посилання на презентацію : /2018-2019/pedrada.pptx
Інтерактивна форма проведення педагогічної ради – «гра-квест», мала на меті підвисити рівень професійної компетентності вчителя для впровадження основних положень Концепції Нової української школи; визначити перспективи роботи педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей та розширення простору освітніх можливостей учня та педагога; мотивувати педколектив до позицій високого рівня професійної майстерності, до розвитку та зростання професійної компетентності кожного вчителя для реалізації основних положень Концепції Нової української школи.
Цікавими та насиченими відіоматеріалами були виступи заступника директора з НВР Правдивої В.К. та вчителя початкових класів Грекової Н.Д. про сучасний урок в новій українській школі з учнями перших класів, про перші кроки та здобутки вчителів-першопроходців та перших учнів Нової української школи. 
Педагоги-колеги були в захваті від креативного освітнього середовища в перших класах, від нових форм та прийомів роботи з формування позитивного емоційного настрою в учнів – першокласників, формування інтересу до навчальних предметів через навички спільної діяльності, поєднання традиційних технологій та нових інформаційних джерел, які передбачають використання теле- та радіомовлення, періодики, архівних матеріалів, ресурсів мережі Інтернет тощо.
Посилання на сучасний урок в 1-х класах https://www.facebook.com/v.pravdivaia/videos/pcb.2292401244373394/2292400417706810/?type=3&theater 


Колегам були представлені можливості використання додаткового методичного та наочного матеріалу, який можна використовувати для різних категорій учнів і для різного рівня їх підготовки.
Вирішенню проблеми реформування освіти на сучасному етапі допомагає упровадження компетентісно-орієнтованого підходу, який спрямований на досягнення головної мети сучасної освіти – створення умов для якісного навчання. Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. Реформою передбачено низку стимулів для особистого і професійного зростання, щоб залучити до професії найкращих. Тому не менш цікавими та повчальними були виступи вчителів Херсоненко І.П. та Стахі В.С., які розповіли про освітні портали з методичними та дидактичними матеріалами, енциклопедіями, мультимедійними підручниками та інтерактивними он-лайн-ресурсами, які широко можна застосовувати творчому вчителю, вчителю, який бажає зробити освітній процес більш сучасним, інформаційним та насиченим.

Нова українська школа має працювати на засадах «педагогіки партнерства», в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Саме про це був виступ заступника директора з НВР Бурнусус Г.В., яка наголосила на тому , що нашу педагогічну роботу можна уявити схожою на мальовничий ліс, де ми набуваємо досвіду, то йдучи широкими дорогами, то блукаючи стежками особистих пошуків, то усамітнюючись, то виходячи на яскраві, освітлені нашим покликанням галявини, щоб розпалити із колегами, учнями та батьками вогнище надії, взаємодопомоги та розуміння. 
Наприкінці засідання педагогічної ради ми всі прийшли до висновку про те, що все ж головним мотивом до навчання наших учнів завжди був, є і залишається вчитель з його неабиякими професійними здібностями, з його чуйною душею, добрим серцем, уважним до запитів та інтересів дітей, вчитель, який разом з учнями, разом з батьками, разом із суспільством створює простір освітніх можливостей. Адже в багатьох випадках вчитель власним прикладом впливає на учнів.
Просмотров: 471 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]