Головна » 2019 » Лютий » 21 » Відкриті уроки
23:21
Відкриті уроки

  Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Нехай заслужено пишаються своїми відкриттями вчені, нехай пишаються своїми патентами винахідники, нехай не без підстав уважають свою місію особливо вагомою медики, священики, державні діячі, але коли до класу заходить педагог і розпочинається священне дійство, ім’я якому урок, кермо планети й доля людства, його майбутнє – саме в руках учителя.
Сьогодні відбувається зміна парадигми освіти: пропонується інший зміст, інші підходи, інше право, інші відносини, інша поведінка, інший педагогічний менталітет. Важливою складовою педагогічного процесу стає особистісно орієнтована взаємодія вчителя з учнем, яка вимагає детального перегляду існуючих педагогічних технологій сучасного уроку.
Більшість вчителів Кілійського ЗЗСО № 2 дуже відповідально ставиться до підготовки творчих, демократичних, якісних уроків. Кожен із них намагається урізноманітнити форми роботи так, щоб кожна дитина відчула необхідність своєї присутності на уроці, щоб у кожного учня виховати любов до свого предмета, бажання вчитися та самовиховуватися. А результат залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності. 
Відкриті уроки – одна з колективних форм методичної роботи, їх мета – підвищення майстерності всіх вчителів. Тому в своїй роботі ми постійно використовуємо відкриті уроки, як засіб поширення педагогічного досвіду вчителів. Відкриті уроки проводять не лише педагоги, які мають високий рівень науково-методичної підготовки, а і молоді та малодосвідчені вчителі, які всі разом забезпечують високу ефективність освітнього процесу нашого закладу. Із задоволенням діляться з колегами своїми творчими наробками, інноваційними методами і прийомами роботи Херсоненко І.П., Бесчастна І.О., Стахі В.С., Герладжи Н.Ф., Малицька О.І., Рева Л.І., Ігнатьєва А.О., Грекова Н.Д. та багато інших вчителів. На їхніх уроках все найвищого ґатунку — і техніка, і демонстраційні експерименти, і логіка побудови уроку, і дивні методичні прийоми, визначальними рисами яких є взаєморозуміння, взаємоповага, творче співробітництво.

 Кожен із моїх колег бачить свою головну роль — роль педагога — на кожному уроці в наступному: навчити учнів самостійно аналізувати інформацію, бачити прорахунки у висловлюваннях однокласників, аргументувати свою думку, вміти відстоювати або переглядати її в разі необхідності, відшукувати оптимальні рішення. 

Мені, як заступнику директора з НВР, дуже приємно працювати пліч-о-пліч з однодумцями, справжніми професіоналами, майстрами педагогічної справи, талановитими педагогами, які постійно створюють реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, піднімаючи учня до рівня високоосвіченого громадянина країни.
Бажаю всім своїм колегам завжди мати час, сили і натхнення на втілення у життя Ваших ідей. У цьому побажанні є і доля здорового егоїзму, адже ці ідеї, зазвичай, перетворюються на прекрасні уроки, виховні заходи, майстер-класи….. І це все – змінює нас на краще, бо ми ж з Вами -
ПЕДАГОГИ!

 

 

Просмотров: 362 | Добавил: pravik | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]